Wszyscy przedsiębiorcy działający na konkurencyjnym rynku szukają nowych sposobów rozwoju biznesu i zwiększenia zysków.
Przeniesienie swojej logistyki do wyspecjalizowanej firmy jest jednym z nich.
Czy wiesz, że przenosząc swoje operacje logistyczne do Alfa Logis:
1. Za spakowanie zamówienia i wysyłkę kurierem zapłacisz tyle, ile obecnie płacisz za samą wysyłkę.
2. Ograniczysz liczbę porzucanych koszyków, bo:
a. nawet jeśli klient złoży zamówienie wieczorem, jutro będzie miał je w doręczeniu
b. dasz wiele opcji doręczenia a klient nie zrezygnuje z zakupu bo nie masz w ofercie jego ulubionej formy dostawy
c. udostępnisz dostawę tego samego dnia w Warszawie i dużych miastach
3. Nie musisz szukać i kupować opakowań i wypełniaczy bo dostaniesz je od nas a zapłacisz mniej niż kupując je samodzielnie dopiero w fakturze miesięcznej za wszystkie usługi.
4. Nie musisz inwestować w swój magazyn: nowy program magazynowy, integracje, regały, wózki widłowe, personel, szkolenia, ochronę, sprzątanie i inne.
5. Zwolnione środki dotychczas przeznaczane na środki trwałe możesz przeznaczyć na towar lub inne inwestycje.
6. Przy rynku pracy będącym obecnie rynkiem pracownika nie musisz się martwić o: podwyżki, badania, urlopy, choroby, szkolenia, rotację obsady, błędy, kontrolę wydajności.
7. Przedświąteczny szczyt sprzedażowy lub okresowe wahania sprzedaży już nie będą problemem.
8. Odpadnie kilka (naście) kontroli urzędowych, które mogą odwiedzić twoją firmę i zająć twój czas.
9. Obsłużymy zwroty od twoich klientów.
10. Doradzimy co zmienić na twojej stronie aby sprzedawała więcej.
11. Zmienimy sposób pakowania aby obniżyć koszty, wyeliminować błędy w kompletacji zamówień oraz uszkodzenia w transporcie.
12. Udostępnimy narzędzia do optymalizacji cen porównujące twoje ceny z cenami konkurencji.
13. Jeśli będziesz chciał mieć u nas swojego człowieka lub przenieść biuro – zapraszamy.
14. Będziesz na bieżąco z trendami w e-commerce. Regularnie monitorujemy rynek i rekomendujemy wdrożenie nowych rozwiązań.
15. Opiekun kontraktu będzie dbał o optymalną realizację naszych wspólnych ustaleń.
16. Wyeliminujesz „brudną” pracę u siebie – pakowanie, odpady, śmieci.
17. Odpadną koszty związane z obsługą oferentów z dziedzin związanych z logistyką.
18. Będziesz mógł otrzymać certyfikaty ekologiczne od wybranych kurierów lub organizacji.
Zajmiesz się tym, czym zawsze chciałeś – rozwojem swojego biznesu.
Jak to jest możliwe?
1. Robimy wszystko taniej:
a. Magazyn i biura mamy pod Warszawą w Błoniu zwanym Stolicą Polskiej Logistyki płacąc za nie kilka-kilkanaście razy taniej.
b. Pracujemy w modelu multicustomer – ta sama grupa pracowników obsługuje kilku klientów, dzięki czemu optymalizujemy wydajność.
c. Dzięki efektowi skali mniej płacimy za materiały opakowaniowe.
d. Bezpieczny magazyn wysokiego składowania klasy A+ umożliwia przechowanie kilka razy więcej towaru na tej samej powierzchni.
e. Mamy wynegocjowane z pocztą, paczkomatami i najlepszymi kurierami stawki niedostępne nawet dla średnich i dużych sklepów internetowych.
2. Wysyłając kilkaset tysięcy przesyłek nie musimy trzymać się jednej firmy kurierskiej aby zachować wynegocjowane ceny. Bez problemu możemy sobie pozwolić na podzielenie wysyłek na wiele firm a naszym klientom udostępnić wiele opcji dostaw.
3. Pracujemy na 2 lub 3 zmiany w dziale operacyjnym.
4. Nasza wiedza ekspercka umożliwia optymalizowanie procesów operacyjnych i procesów wewnętrznych zakupów towarów i usług dla naszych klientów.
5. Mamy i rozwijamy zasoby, systemy i procedury.
6. 100% faktury logistycznej jest twoim kosztem odliczanym w całości a nie w ratach amortyzacji, jak w przypadku środków trwałych.
7. Ustalamy wspólnie i realizujemy wskaźniki ilościowe i jakościowe obsługi (KPI).
8. Jesteśmy pasjonatami tego co robimy. Chętnie dzielimy się swoją wiedzą.
9. Doświadczony i wewnętrznie zmotywowany personel będzie pracował dobrze, nawet gdyby nie był nadzorowany.
10. Nasi obecni główni klienci mają swój szczyt sprzedażowy w innej części roku, dzięki czemu w typowym dla całej gospodarki szczycie na końcu roku działamy w pełni skoncentrowani na twoim biznesie i zawsze wydajni.
Już teraz skontaktuj się z nami i zaproś naszego przedstawiciela: handel@alfalogis.pl
Dołożymy starań aby 2017 był przełomowym rokiem dla Twojego biznesu!
Przyjęcie towaru począwszy od jego rozładunku ze środka transportu, poprzez dokładną kontrolę ilościową po rozmieszczenie w strefie wysokiego składowania.
Dzięki nowoczesnemu systemowi WMS, który posiadamy wszystkie powyżej wymienione czynności są na bieżąco rejestrowane w systemie za pomocą terminali.
W naszym magazynie znajdują się:
Kompletacja i wydania zleceń zarówno dla klientów B2B jak i B2C. Posiadamy nowoczesną taśmę kompletacyjną do obsługi klientów indywidualnych oraz nowoczesny magazyn wysokiego składowania do obsługi klientów biznesowych.
Każde zrealizowane zlecenie przed wysłaniem poddawane jest kontroli wagowej.
Zamawiamy specjalne rozmiary opakowań na indywidualne potrzeby klienta.
Dbamy o bezpieczeństwo wysyłanych towarów przy pomocy nowoczesnych technologii pakowania produktów.
Na bieżąco raportujemy terminowość dostarczenia przesyłek do docelowego odbiorcy.
Świadczymy usługi z zakresu archiwizowania dokumentów. Nasza wykfalifikowana kadra - archiwiści I i II stopnia - nadadzą dokumentom kategorie archiwalne, uporządkują dane osobowe, założą i właściwie opiszą teczki aktowe, przygotują dokumenty do brakowania oraz do przekazania do Archiwum Państwowego.
Dokumenty, które archiwizujemy dla naszych klientów są odpowiednio zabezpieczane w specjalnych kartonach. Akta osobowe są przechowywane w systemie modułowym, do którego dostęp mają tylko upoważnione osoby posługujące się kodem zabezpieczającym.
Zautomatyzowanie procesu przygotowywania korespondencji (dokumentów, zaproszeń FV itp.) do...
Maszyna pakująca w folię termokurczliwą wraz z tunelem obkurczającym, którą posiadamy, foliuje...
Copyright alfalogis Sp. z o.o. 2012